ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА УМОВИ ГАРАНТІЇ DREAM MACHINES
ВИЗНАЧЕННЯ І ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:

1. Dream Machines – це Dream Machines sp. z o.o. або будь-який інший партнер Dream Machines, який має чіткий дозвіл від Dream Machines на продаж продукції Dream Machines. В Україні – інтернет-магазин, що працює на www.dreammachines.com.ua управляється офіційним представником приватним підприємцем Тур В.В. Офіційним дистрибутором продукції Dream Machines в Україні виступає компанія ERC зі зареєстрованим офісом в місті Київ, вул. Марка Вовчка, 18а, 04073. Тел.: +38 (044) 230 34 74.

2. Dream Machines гарантує, що продані продукти мають гарантію якості і правильно виконують свої функції. Гарантія дійсна у всьому світі (за винятком опцій, описаних нижче), ремонт здійснюватиметься авторизованими партнерами, уповноваженими Dream Machines, надалі "Служба".

3. Гарантії підлягають тільки продукти, які було куплено від Dream Machiens або вторизованого партнера. Початок гарантійного терміну визначається внутрішньою системою продажі і виконується Dream Machnes. Рахунок або фактура, яка схвалена Dream Machines, розглядаються, як доказ покупки. Товар, на який поширюється гарантія, буде далі називатися комп`ютерним обладнанням (обладнання) або продукцією (продукт).

4. Повідомлення про гарантію здійснюється електронною поштою або листом, відправленим до офісу за вказаною вище адресою. Винятком є ​Північна Америка, гарантія якої здійснюється за допомогою контактної форми на веб-сайті www.dreammachines.сom.ua

ГАРАНТІЙНИЙ ПЕРІОД:

1. Стандартний гарантійний період для обладнання Dream Machines:

• Ноутбуки - 12 місяців за винятком компонентів, зазначених нижче:

• Батарея - 6 (шість) місяців гарантії.

• Екран - дванадцять (12) місяців гарантії з конкретними специфікаціями.

• У ситуації так званого „Битого пікселя”, екран буде замінено, коли:

• у матриці Full HD буде більше 6 битих пікселів.

• у матриці 3K / 4K буде більше 8 битих пікселів.

• У ситуації, коли є просвітлення (bleeding), екран буде замінено, якщо рівень просвітлення буде більше 5% від фільтра ND. Тест повинен проводитися на ноутбуці в природно освітленій кімнаті.

• Всі інші проблеми з матрицею будуть розглянуті індивідуально уповноваженим сервісом.

• Миша - 12 місяців.

2. Гарантійний термін дійсний з дати, встановленої в розділі 3 „ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА УМОВИ ГАРАНТІЇ DREAM MACHINES”.

ПРОЦЕДУРА РЕМОНТУ:

1. Якщо дефект було помічено на обладнанні, наданому від Dream Machines, Покупець зобов''язаний повідомити про дефект не пізніше, ніж через 7 днів після виявлення дефекту.

2. Повідомлення про дефекти слід надсилати по електронній пошті або поштою на вказану вище адресу.

3. Протягом 3 робочих днів авторизована служба підтвердить отримання та надасть Покупцеві інформацію про те, як розпочати гарантійну процедуру або попросить про додаткову інформацію, щоб краще прояснити проблему. Якщо описаний дефект не знайдено або не відповідає гарантійним умовам, то така інформація буде повідомлена протягом 3 робочих днів.

4. У більшості випадків обладнання повинно бути відправлено до авторизованого сервісу або до офісу Dream Machines.

• Покупець зобов''язаний сплатити всі транспортні витрати, пов''язані з відправленням товару до авторизованої служби, та вартість повернення до Покупця. У цій ситуації Покупець несе відповідальність за правильність упаковки та всі витрати на транспортне страхування.

5. Компанія Dream Machines докладе всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити та повернути обладнання до Покупця. У більшості випадків ремонт триває до 14 робочих днів. Якщо гарантія вимагає додаткового часу, компанія Dream Machines продовжуватиме свої зусилля, щоб визначити проблему та вирішити її якнайшвидше. Покупець має повне право звернутися до Dream Machines, щоб отримати оновлену інформацію про предмет гарантії.

6. Будь-які зауваження стосовно гарантії або послуги повинні надсилатися поштою на вказану вище адресу. Для того, щоб прискорити вирішення скарги, надішліть її на англійській мові. Це не обов`язково, однак це значно прискорить весь процес.

УПАКОВКА І ПРОЦЕСУВАННЯ.

1. Покупець не зобов''язаний запаковувати посилку в оригінальній упаковці, однак він зобов''язаний запакувати все обладнання безпечним чином, щоб воно не пошкодилося під час транспортування. Dream Machines спонукає Вас використовувати оригінальну упаковку, щоб мінімізувати будь-які можливі збитки під час транспортування. Будь-який збиток, спричинений неправильною упаковкою, буде обтяжений Покупцем.'

2. Будь-яка додаткова модифікації або зміна, зроблена Покупцем, повинна бути вилучена перед відправленням продукту. Dream Machines не несе відповідальності за будь-яку шкоду додатковій або модифікованій деталі. Dream Machines докладе максимум зусиль, щоб зберегти модифіковану деталь в тому ж стані та місці, де вона була. Dream Machines залишає за собою право вилучити додаткові деталі, якщо це необхідно.

3. Dream Machines залишає за собою право очистити пам''ять наших продуктів, включаючи жорсткі диски, SSD або інші частини пам`яті. Операційна система також може бути видалена або перевстановлена, і продукт буде відновлено до заводських налаштувань. Якщо ноутбук був придбаний вже з операційною системою від Dream Machines, система, якщо буде потреба, буде знову встановлена.'

4. Усі збитки і кошти Dream Machines, повинні бути оплачені Покупцем якомога швидше. Якщо продукт знаходиться в сервісі, всі суми дебіторської заборгованості повинні бути вирішені перед від`їздом з сервісу. Ці кошти можуть бути накладені завдяки, але не виключеній, неправильній упаковці продукту або неповідомлення про кошти відправлення і доставки. Після повернення посилки до Покупця, посилка повинна бути перевірена у присутності кур`єра і підписана лише тоді, коли Покупець погоджується зі станом посилки.

ДЕФЕКТ НЕ ВИЯВЛЕНО:

1. Якщо після діагностики, виконаної Dream Machines, не було виявлено дефектів, на які поширюються умови гарантії, Dream Machines має право нарахувати кошти для Покупця за діагностику.

2. Можливі ситуації:

a.) Гарантійний запит щодо пошкодженої матриці ноутбука, коли в матриці не було виявлено пошкоджень, або  ефект просвітлення (bleeding) і випадки "битого пікселя" були нижче рівня гарантійного випадку.

b.) Продукт Dream Machines не працює належним чином через обладнання, яке було встановлене Покупцем. Це стосується, але не обмежується: оперативною пам`яттю, жорстким диском, SSD або іншими компонентами, встановленими користувачем, які спричинили дефект і не належну роботи обладнання.

c.) Відправлення продукту, без повідомлення про це Dream Machines або відсутність всіх необхідних документів.

3. Кошти пов'язані з ситуацією коли Дефект не виявлено:

a.) Вартість доставки, якщо вона була організована Dream Machines.

b.) Вартість доставки від Dream Machines до Покупця.

c.) Додаткові витрати за діагностику в розмірі 20 доларів США/Євро або 80 злотих (Валюта залежить від місцезнаходження Покупця).

4. Компанія Dream Machines має право зберігати товар, доки не будуть сплачені всі зобов`язання. У тому числі транспортні витрати, які не були оплачені для Dream Machines, кошти діагностики в випадках коли дефект не виявлено. Коли всі зобов`язання буду оплачені, Dream Machines зможе відправити продукт Покупцеві.

МОДИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ DREAM MACHINES:

1. Покупці можуть відкрити та перевірити всі внутрішні частини Dream Machines.

2. Гарантія не поширюється на будь-які пошкодження деталей, що виникли внаслідок відкриття ноутбука. Включаючи ніжки для мишки або інші наклейки.

3. Покупець, який вилучив або пошкодив наклейку з серійним номером, втрачає гарантію.

4. Будь-які внутрішні (або зовнішній) фізичні пошкодження, не підлягають гарантійним умовам.

5. Покупець, який вирішив модифікувати свій товар пайкою, плавленням будь-якої частини або пластмаси, втрачає свою гарантію.

6. Покупці мають можливість додавати деталі (модифікувати) ноутбук, але вони не повинні впливати на нормальну роботу ноутбука. Наприклад, додатковий жорсткий диск до ноутбука. Цей тип модифікації не впливає на гарантію, але це не означає, що на додаткову частину поширюється гарантія, і вона повинна бути вилучена перед відправленням пристрою на гарантію до Dream Machines.

7. Якщо частини, придбані Покупцем, негативно впливають на продуктивність Dream Machines, вони будуть вилучені. Якщо ця частина була причиною пошкодження, на Покупця будуть накладені кошти за діагностику.

ГАРАНТІЙНІ ВИКЛЮЧЕННЯ:

1. Елементи та компоненти, які не є оригінальними деталями, придбаними з продуктами Dream Machines.

2. Пошкодження, спричинені неправильною установкою компонентів, доданих Покупцем або Користувачем до продукції Dream Machines.

3. Пошкодження, спричинені водою або іншими рідинами.

4. Пошкодження, спричинені неправильною системою або вірусом.

5. Обладнання, яке було відремонтовано неавторизованою особою.

6. Пристрій, серійний номер якого був вилучений, або компонент з відсутнім серійним номером. Це також стосується ситуацій, коли серійний номер - наклейка, була пошкоджена або знищена.

7. Ситуації, в яких обладнання було пошкоджено внаслідок нещасного випадку, стихійного лиха, навмисного чи ненавмисного пошкодження, неправильного використання або коли продукт не використовувався відповідно до його цілей.

8. Ситуація, коли обладнання пошкоджено неправильною установкою або неправильним підключенням периферійних пристроїв до них.

9. Ситуація, в якій обладнання було пошкоджено через помилку зовнішнього джерела живлення або іншої аварії.

10. Ситуація, в якій обладнання було пошкоджено частинами, які не виробляються та не продаються компанією Dream Machines.

11. Будь-які фізичні пошкодження внутрішнього та зовнішнього обладнання.