Цей сайт використовує файли cookies. Більше інформації щодо використання файлів cookies на веб-сайті можна знайти в Політиці конфіденційності. Натискаючи кнопку «Я згоден», ви погоджуєтеся на використання всіх файлів cookies.
Розширені налаштування
Використання файлів cookies
Специфічні цілі та особливості
Забезпечення безпеки, запобігання шахрайству та виправлення помилок
Ваші дані можуть використовуватися для моніторингу та запобігання шахрайству (наприклад, щодо реклами та її натискання ботами), а також для забезпечення належної та безпечної роботи систем і процесів. Ці дані також можуть використовуватися для вирішення будь-яких проблем, які можуть виникнути у вас чи рекламодавця, у зв'язку з доставкою вмісту та реклами, а також у зв'язку з вашою взаємодією з контентом і рекламою. Зіставлення та поєднання даних з інших джерел
Інформація про вашу діяльність у Сервісі може поєднуватися з іншою інформацією про вас із різних джерел, як-от ваша активність в іншому онлайн-сервісі, використання вами картки постійного клієнта в магазині або ваші відповіді на опитування, для цілей, описаних у цьому повідомленні. . Надання та представлення реклами та контенту
Деяка інформація (наприклад, IP-адреса чи функції пристрою) використовується для забезпечення технічної сумісності вмісту чи реклами або для полегшення доставки вмісту чи реклами на ваш пристрій. Подключение разных устройств
Для цілей, описаних у цьому повідомленні, можна очікувати, що ваш пристрій буде пов'язано з іншими пристроями, які належать вам або є у вашій сім'ї (наприклад, коли ви входите в одну службу як на телефоні, так і на комп'ютері, можливо, використовуєте однакове підключення до Інтернету на обох пристроях). Ідентифікація пристроїв на основі автоматично надісланої інформації
Ваш пристрій може відрізнятися від інших пристроїв інформацією, яку він автоматично надсилає під час доступу до Інтернету (наприклад, IP-адреса вашого підключення до Інтернету або тип браузера, який ви використовуєте) – для цілей, викладених у цьому повідомленні.
Обов'язкови
Ці файли cookie необхідні для належної роботи веб-сайту. Без них веб-сайт не працював би належним чином. Забезпечення безпеки, запобігання шахрайству та виправлення помилок
Вибираючи цю опцію, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie та даних, необхідних для забезпечення безпеки сайту та захисту від шахрайських дій. Ці файли cookie допомагають ідентифікувати користувачів, запобігають несанкціонованому доступу до облікових записів користувачів і забезпечують цілісність сайту.
Персоналізація реклами Пример:
Якщо ви прочитали кілька статей про найкращі ігрові аксесуари для покупки, цю інформацію можна використати для створення профілю про вас щодо того, що ви зацікавлені в ігрових аксесуарах. Цей профіль можна використовувати або змінювати пізніше на тому самому чи іншому веб-сайті чи в програмі. Якщо ви також подивіться на конфігуратор ноутбуків на нашому веб-сайті, цю інформацію можна пов'язати з ноутбуками, які вас цікавлять. Ідея полягає в тому, щоб уточнити свій профіль на основі припущення, що ви зацікавлені в ігровому обладнанні.
Персоналізація сторінки
Вибираючи цю опцію, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie та даних для покращення вашого досвіду на сайті шляхом персоналізації вмісту та функцій на основі ваших моделей використання та вподобань. Це включає налаштування макетів, рекомендацій щодо вмісту та інших функцій сайту, щоб зробити навігацію більш актуальною та привабливою.
Пример:
Ви прочитали кілька статей у соціальних мережах про те, як вибрати ігровий ноутбук. Ця інформація може бути додана до вашого профілю, щоб вказати на ваш інтерес до вмісту, пов'язаного з ноутбуками та ігровими аксесуарами (це дозволяє персоналізувати ваш вміст, щоб, наприклад, у майбутньому ви бачити більше публікацій у блогах і статей про комп'ютерне обладнання).
Ці файли cookie дозволяють веб-сайту запам'ятовувати попередні налаштування, які ви зробили на веб-сайті.
Інформація про те, які оголошення вам показуються, а також про те, як ви на них реагуєте, може допомогти визначити, наскільки реклама спрацювала для вас чи інших і чи досягла вона поставлених цілей. Наприклад, чи бачили ви оголошення взагалі, чи натискали ви на нього, чи спонукало воно вас придбати продукт або відвідати веб-сайт тощо. Це дуже допомагає зрозуміти важливість рекламних кампаній. Пример:
Ви натиснули на банер зі знижками Чорної п'ятниці, які пропонує наш інтернет-магазин, і придбали товар. Ваш клік буде пов'язано з цією покупкою. Буде виміряно вашу взаємодію, щоб дізнатися, скільки кліків оголошення призвело до покупки.
Ви один із небагатьох людей, які натиснули рекламу зі знижкою «Міжнародний день відеоігор» нашого інтернет-магазину. Ми хочемо отримати відповідні звіти, щоб дізнатися, як часто ви або інші користувачі переглядали конкретні рекламні оголошення в Інтернеті, зокрема ті, що стосуються «Міжнародного дня відеоігор». Мета полягає в тому, щоб допомогти нам і нашим партнерам оптимізувати розміщення реклами.
Надання призначених вам ідентифікаторів довіреним партнерам
Якщо ви дасте нам цю згоду, ми зможемо надати довіреним партнерам ідентифікатори, призначені нами вашому пристрою. Довірені партнери можуть обробляти ці ідентифікатори для цілей, для яких вони отримали відповідну правову основу (наприклад, вашу згоду), і оброблятимуть ці ідентифікатори як окремі адміністратори.
Розуміння аудиторії за допомогою статистики або комбінації даних із різних джерел
Ви можете створювати звіти на основі комбінації наборів даних (таких як профілі користувачів, статистика, дослідження ринку, аналітика) щодо реакції користувачів на рекламний або нерекламний вміст. Йдеться про визначення спільних характеристик (наприклад, визначення того, яка цільова аудиторія більш сприйнятлива до рекламної кампанії чи певного типу контенту). Пример:
Рекламодавець хоче краще зрозуміти переваги аудиторії, яка взаємодіє з його рекламою. Тому він доручає дослідницькому інституту порівняти характеристики користувачів, які відгукнулися на рекламу, з типовими атрибутами користувачів подібних платформ на різних пристроях. Розроблене порівняння дозволяє рекламодавцю зрозуміти, що одержувачі його рекламних оголошень отримують доступ до них переважно через мобільні пристрої і зазвичай це люди віком від 45 до 60 років. Розвиток та покращення послуг
Інформація про вашу активність на веб-сайті, наприклад ваша реакція на рекламу чи вміст, може бути дуже корисною для вдосконалення продуктів і послуг і створення нових продуктів і послуг на основі вашої взаємодії, типу аудиторії тощо. Ця конкретна мета не включає створення або покращити профілі або ідентифікатори користувачів.Пример:
Технологічна платформа, яка співпрацює з постачальником соціальних медіа, помічає збільшення кількості користувачів мобільних додатків і робить висновок – на основі профілів користувачів – що багато з них використовують мобільне з'єднання. Вирішує використовувати нову технологію для показу оголошень, відформатованих спеціально для мобільних пристроїв. Це реклама з низькою пропускною здатністю, але дуже ефективна. Рекламодавець шукає новий метод показу реклами на новому типі споживчого пристрою. Тому він збирає інформацію про те, як користувачі взаємодіють із новим пристроєм. Він хотів би знати, чи зможе він створити новий механізм для показу реклами на цьому типі пристроїв.